A Cápák között üzleti showműsorban kisvállalkozások mutatkozhatnak be, melyekbe befektetők, vagyis a “cápák” ruházhatnak be, saját anyagi és szakmai forrásaikkal.
Számos területről érkeznek jelentkezők, akik igyekeznek meggyőzni a cápákat, hogy érdemes beszállni a vállalkozásukba.
Applikációfejlesztőktől kezdve, mérnökökön át, ruházati vagy háztartási cikkek gyártóiig sokan versengenek a befektetők kegyeiért, de talán a legtöbben az élelmiszeriparon belül próbálnak valami újat mutatni.
Így tett a Simon Gyümölcs is, ugyanis egyedülálló gyümölcsleveinkkel és legújabb termékeinkkel, a Simon Freshhel neveztünk a versenybe.
Ha lemaradtatok volna az adásról, nézzétek vissza a részt az RTL Klub online felületén: link
A műsorban átélt tapasztalatokról Simon Mátyással beszélgettünk:
Miért jelentkeztetek a Cápák között műsorba?
Óriási lehetőség számunkra, hogy olyan szakmailag elismert zsűritagoknak mutathatjuk be termékeinket, akik itthon és nemzetközi piacon is nagy sikereket értek már el, hasonló területen.
Bíztunk benne, hogy értékelni fogják a technológiai megoldásainkat, mint például a hidegen préselés, amivel friss és természetes, 100%-os gyümölcsleveket tudunk készíteni. Ráadásul a rövid ellátási láncnak köszönhetően egy fenntarthatóbb modellben működünk, ami a cápák szívügye is, nem csak a miénk, meg persze reméltük, hogy az egyedi receptúráink ízvilágával lenyűgözzük őket.
Az is szempont volt, hogy a műsorba kerüléssel még több emberhez tudunk eljutni, és remélhetőleg bővíteni tudjuk azok körét, akiket érdekelnek a természetes és finom gyümölcsleveink.
Milyen volt a forgatás hangulata?
Nagy izgalom volt bennem, hiszen a Cápák tényleg hús-vér befektetők, akiket komoly érvekkel lehet csak meggyőzni.
A korábbi évadokat is nézve azért feltűnt, hogy nagyon szigorúak de nagyon kedvesek is tudnak lenni a zsűritagok, mi az utóbbiban reménykedtünk.:)
A forgatás maga izgalmas volt, ezelőtt még nem volt részem ilyen jellegű tv stúdiós felvételhez, de szuper élmény volt.
Mely termékekkel álltatok a zsűri elé?
A gyümölcsleveink mellett szerettük volna az újdonságainkat is bemutatni, ezért a Simon Fresh termékcsaládot vittük el kóstolásra. Ezek a dobozos üdítők is a hidegen préselt, 100%-os gyümölcslevekből készülnek, amihez szénsavas vizet adunk, így válik egy pezsdítő, friss innivalóvá, miközben nem tartalmaz hozzáadott cukrot, sem tartósítószert, sőt kalóritartalma is egészen alacsony.
Mi volt a cél, amit a Cápáknál el akartatok érni?
Természetesen a befektetést. Ezen kívül ugyebár a cápák mentorprogramot is nyújtanak a támogatott projekteknek, aminek mi is nagy hasznát vettük volna. Mivel nekünk is célunk a fejlődés, mindenféle szakmai segítségnek örülünk.
De persze már az is nagyon nagy dolog, hogy szinte az egész ország előtt szerepelhettünk.
Végül nem kaptatok befektetést a Cápáktól, hogy éltétek meg?
Nos, nyílván szuper lett volna összehozni az együttműködést, de nem keseredünk el. Inkább igyekszünk tanulni a visszajelzésekből, iilletve a leszűrni a tanulságokat. Az mindenesetre nagyszerű volt, hogy a Cápáknak mennyire ízlettek a gyümölcslevek, reméljük otthonra is fognak tőlünk rendelni:)
Mik a tervek ezután?
A munka ugyanúgy folytatódik tovább, sőt, még nagyobb erőbedobással, ugyanis ha befektetést nem is kaptunk, de a Hungaricool by Spar termékverseny nyertesei közé kerültünk. Ez egy remek lehetőség, hogy országos szintű kiskereskedelmi hálózatba kerülhetünk és ezáltal még több emberhez juttathatjuk el termékeinket.
Mostantól nem csak weboldalunkon, hanem az INTERSPAR áruházak polcain is megtalálhatóak lesznek a Simon Fresh termékek, ami fantasztikus érzés, szinte alig hisszük még el. 🙂